Tuesday

Nu var det ett tag sen jag bloggade och de beror helt enkelt på att jag inte har haft någon inspiration men det ska det bli ändring på nu. För några veckor sedan anmälde jag mig till Skandinaviska institutet att jag vill åka som Aupair, och sedan dess har jag försökt få ihop min ansökan men det har inte gått så bra om jag ska vara ärlig. Det är så mycket som ska fyllas i och jag har inte haft orken att ta tag i det. Men nu ska det hända saker på den fronten också så jag kommer iväg i juni vilket är mitt mål. Så detta kommer jag skriva mer om framöver och såklart under mitt år i USA också.

Idag fick jag hem produkter från ELF som jag och Linda har beställt. Det blev 10 saker för endast 230:- och jag är mycket nöjd med mina köp och de ska jag visa lite senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0