Fredagsmys

Nu när det äntligen är helg känner jag att jag förtjänar en kväll med film och ostbågar. Idag har jag iaf haft en vanlig dag i skolan, först naturkunskap( lämnade in uppsatsen som jag panikskrev igår ) sen hade jag svenska där jag håller på att skriva en rapport om Röda Korset ( kanske en framtida arbetsgivare ). På religionen som var efter lunch fick vi prova att meditera ( vi håller på att gå igenom buddhismen ) och till sist var det samhällskunskap som var lika tråkigt som vanligt. Väl hemma har jag inte gjort så mycket, försöker bara vila upp mig så jag orkar plugga matte imorrn. Nu ska jag fortsätta mysa! Ha en fortsatt trevlig kväll.



Mumsigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0