Amazing Christmas

Idag va det julavslutning vilket i våran klass innebär fika med tråkiga lekar. Som tur är va de snabbt avklarat och efter det gick jag och två kompisar och käkade världens godaste kycklingspett på Amazing Thai, jag har aldrig ätit så goda kycklingspett så om man får tillfälle att prova, gör det! De är värt det, trust me. Efter det gick vi på stan en snabbis och där köpte jag detta fina läppstift från Viva la Diva för 60 kr (brukar alltid säga fel och säga Viva la vida).






Jag tycker att detta är snyggt nu i juletider samt att de kommer bli en snygg kontrast till min nyårsklänning.


Kommentarer
Postat av: Linda

Läppstiftet är sjuuukt snyggt :D

2010-12-21 @ 14:47:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/lindahelena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0