Friday I'm in love

Jag vet att det inte är fredag idag utan söndag men jag hörde denna låt när jag körde hem från Linda alldeles nyss och den passar faktist för jag ÄLSKAR fredagar, men söndagar not so much. Dagen började iaf med ett par timmar framför matteboken men gjorde jag några framsteg, knappast. Får ta nya tag imorrn på lektionen.

Kvällen spenderade jag med de underbara Bea & Linda. Vi hade söndagsmys med godis, cheese ballz och lite smulgubbe. Vi såg på film såklart och idag blev det En prinsessas dagbok, men vi kollade inte så mkt för det blev en hel del snack emellanåt vilket var mkt trevligt. Nu ska jag snart sova för imorrn är en ny dag!



Boken från helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0