When I see a smile, I know everythings okay

Jag har inte hunnit blogga så mycket under julen, dessutom har jag inte riktigt orkat men nu har jag nya krafter och förhoppningsvis ny inspiration. Jag hade också tänk visa lite vad jag fick i julklapp, de va inte så roliga saker men nått som jag önskade mig.

Om endast två dagar är det nyårsafton som kommer spenderas med en grupp vänner som jag spenderat de senaste två nyårsaftonarna med. De känns som att det kommer att bli en bra början på 2011 som förhoppningsvis kommer vara fylld av roliga sunder och nya äventyr.


Detta halsband fick jag av en nära vän i hopp om att det skulle ge mig tur i livet, får se om det fungerar.


Kommentarer
Postat av: Bea

På OTH? Det har jag ju gjort :P

2010-12-29 @ 23:30:43
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0