You think you are a movie star

Jag tänkte ge lite tips på filmer som jag rekommenderar för jag vet hur jobbigt det är när man är
riktigt sugen på en filmkväll, men ingen film att se. Så här kommer några som jag tycker att ni ska se:

Denna film handlar om den populära tjejen Natalie som har hela sin framtid planerad, men de är ändras ju såklart när hon träffar den lite underliga Keith. Vad som händer sen tänker jag inte berätta för jag tycker att ni ska se filmen istället, för bättre än dehär blir de inte enligt mig. Att Jesse McCartney är sjukt snygg är en annan bra anledning att se filmen.



Nästa film blir denna som handlr om den misslyckade författaren Ethan som en dag träffar Jesse på ett café, men Jesse träffar ju samtidigt Troy. Hur kan detta sluta?  En romantisk film som definitivt är värd att se.



En annan tjejfilm som jag gillar är denna som handlar om Olive som efter en lögn blir skolans "slampa". Sen händer det ju massa annat också som lite kärlek (en film utan kärlek är inget att se). Men de får ni se när ni ser den. Jag gillar den iaf som en film att se när det inte finns mycket annat att göra.



Den sista filmen blir denna som är mina absoluta favortifilm, kan se den hur många gånger som helst och den handlar om en tjej, två killar och en hel del fights. De låter inte som en speciellt bra film men det enda som jag säger är:  SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0