The new beginning

Nytt år, nya möjligheter.    Nu i förväg ser detta år lovande ut, med N.Y.-resan, studenten och förhoppningsvis ett jobb som au-pair. Om detta blir som jag har tänkt mig får jag se om ett år.

Om man ser på det som jag gjorde 2010 var min resa till Mallorca en av höjdpunkterna, med solande, badande, festande och massor av minnesvärda stunder. I sommar vill jag gärna göra en liknande resa men om det blir av får vi se, om ekonomin tillåter de och om jag åker till USA i början eller slutet av sommaren.

Denna bild vill jag dela med mig av och ni kan nog förstå varför jag längtar tillbaka:


Utsikten från våran balkong på hotell Brasilia


Kommentarer
Postat av: johanna

åh nu saknar man verkligen värmen :D

2011-01-24 @ 19:48:00
URL: http://jogge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0