Svenska Hollywoodfruar

Sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar samtidigt som jag drömmer mig bort till värmen. Jag skulle väldigt gärna vilja åka till Kalifornien och L.A för att de om det verkligen är så lyxigt som det ser ut på film. Tänk att gå längs Rodeo Drive och låtsas att man är Julia Roberts i Pretty Woman, eller kanske inte att man har hennes yrke men att få den shoppingmöjligheten. Egentligen skulle jag kunna tänka mig att åka lite vart som helst i USA inte bara till Kalifornien eller N.Y som jag iaf ska till i april. Om min plan går i upplevelse att åka dit som Au-pair ska jag använda min extra månad med visum till att åka runt och se så mycket av detta stora land och uppleva kulturen från insidan. Detta skrev jag om som en drömresa på en turismkurs förra året och förhoppningsvis är det en resa som jag kan få uppfylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0