I want a pocket full of sunshine

Jag är redan trött på vintern, har kommit på att jag är en sommarmänniska så därför har jag redan börjat fundera på vart jag ska åka efter studentet. Det är dock svårt att bestämma sig, de ska ju för det första vara billigt, varmt men jag vill också att de ska vara ett ställe som jag aldrig besökt förut. Sån är jag, "been there done that"-person så det gör det hela lite svårare. Men jag letar på och är lite sugen på Ibiza, party ön nummer 1 om man ska tro ryktena. Förut har jag inte tänkt så mycket på det stället men nu har ryanair börjat köra dit från Skavsta för rimliga priser så man borde kanske passa på, och sen hyra en lägenhet och leva billigt. 

Efter det kommer det allvarliga att börja, man måste jobba, plugga vidare, veta vad man vill göra med livet och det gör jag inte. Därför vill jag åka iväg och förhoppningsvis få lite inspiration blandat med en fin bränna och många härliga stunder. 


Jag vet vad jag ska drömma om inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0