Yesterday, today, tomorrow!

Livet som arbetslös börjar redan bli ganska långtråkigt. Jag vill ut och ha roligt,  träffa folk. Jag saknar mina gubbar, dom förgyllde mina dagar på en annars allmänt tråkig arbetsplats. Men life goes on! Nu har jag iaf tid och ork att njuta av ljuset och promenera lite då och då.

Så de var det jag gjorde igår, jobbade på min ansökan och promenerade. Annars hände det inte så mkt i mitt liv. Idag var jag dock hos polisen och fixade nytt pass. De måste jag ha för att kunna fortsätta min resa mot USA. Och jag kan säga att det ska verkligen bli skönt att slippa den gamla passbilen, en liten 14 årig Rebecca med lugg och mörkt hår. Så även om jag inte är helt nöjd med den nya bilden är det iaf en förbättring.

Så vad händer imorgon? Only time will tell men en sak vet jag. Att imorrn blir det utgång med L och shit va roligt vi ska ha! Är nästan ett år sen vi va ute bara hon och jag och nu när vi båda är singlar säger jag bara, WATCH OUT!! We're here to party!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer bli AWESOOOOME!!

2011-11-18 @ 08:00:16
URL: http://lindahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0