Wednesday

Idag i skolan hände det absolut ingenting, om man inte räknar med att jag och Linda köpte varsin kokosboll. Isn't school great?  Nu sitter jag och kollar på nyaste One Tree Hill avsnittet och gör i allmänhet ingenting. Sen ska jag ta tag i en naturkunskaps-uppsats men fram tills dess ska jag njuta av ledigheten.




Denna bild hittade jag och det känns som den perfekta bilden som representerar mig. Förutom det uppenbara att jag har glasögon och för tillfället brunt hår (men förhoppningsvis inte så länge till). Sen vet de  som känner mig att jag gillar röda läppar, de får en att känna sig, annorlunda, som någon annan på något sätt. En annan sak som jag gillar är ju N.Y. Det är endast 90 dagar kvar nu innan vi åker och det är en av de många saker jag ser fram emot för tillfället. Det kommer hända mycket framöver med studentfester, kryssningen och själva studenten såklart. Sen blir det ju förhoppningsvis USA x2 och en massa andra stunder som jag kommer vilja dela med de som betyder mycket för mig. Därav hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Linda

Verkligen så du!!! <3

2011-01-27 @ 13:02:21
URL: http://lindahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0