Fairytale of New York

I april ska jag om min klass åka till The big apple, behöver jag säga hur extremt mycket jag längtar. Att få se i verkligeten allt det som man sett på film tusentals gånger, Empire State Building, Frihetsgudinnan och Times square. Så klart ska vi se så mycket mer än det men det finns en sak som jag framför allt ska göra och det är shoppa. Alla dessa affärer som vi inte har hemma som Forever 21 och Victorias Secret. Jag har redan börjat spara för att kunna köpa så mycket som möjligt och på vägen dit kommer min väska nog vara nästintill tom. Men tyvärr är det ett tag kvar men jag har mycket planerande innan dess och det kommer jag blogga mer om längre fram. Det enda som jag egentligen ville säga är att jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0